Alla inlägg under juni 2009

Av bozkurt - 3 juni 2009 17:46

... bara 4......, lååååånga dagar kvar...

 .. tills mannen min landar på Svensk mark!!


Inte så långt ifrån mig heller.., nära å bra mashallah!

 Känns ju som om dagarna blivit extra långa.

Jag är förväntansfull och nervös.


Det ska bli spännande att få visa honom Sverige.

Att äntligen få börja vårt liv tillsammans.

 Trots att vi varit gifta i 2 år snart, så har vi inte börjat vårt liv tillsammans.

Men nu är det nära.


Det känns så overkligt.

Jag har drömt om detta tillfälle såååå många gånger förut.

Nu händer det. Ingen dröm mer. Verklighet.

Han är på väg.., mannen jag vill leva med för evigt, inshallah.


Må Allah välsigna vårt äktenskap och låta oss leva lyckliga tillsammans!

 Amin

.....La ilaha illallah, Muhammedan rasulallah.....

Av bozkurt - 3 juni 2009 17:29

Tandvärk...

.. finns det någon värre värk??

Jag tror ju inte det!

Jag ringde och skulle boka tid för att dra ut en tand (som är mindre än halv)

och hon mumlade på.., när jag var på undersökning sist.., och annat.

Jag behöver en akut tid för att dra ut en tand.
Hur svårt kan det vara att förstå det??

Kostnaden ligger mellan 700-1400 kr.., bara för utdragningen,

beroende på om tanden lossnar lätt eller inte..

Mina sitter som berg, så det blir väl 1400:- för det då...!
Men tyvärr är jag tvungen att betala halva summan kontant.

Just nu e det tomt i plånboken, så jag blir tvungen att vänta.

Hoppas pengarna kommer snart, så att jag kan få bort tanden.

Men kommer välja en annan tandläkare..
Hon sa faktiskt till mig att jag inte tillhör dem längre,
men berättade inte vilken jag tillhör.. så det vet jag inte.

Men men.., jag får fortsätta knapra Alvedon och se glad ut en stund till.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards