Alla inlägg under april 2009

Av bozkurt - 23 april 2009 00:00

Jag skrev ett såååååå långt och intressant om kvinnor som bär Niqab!
Nu gråter jag floder, för att allt bara försvann.... buuuhuuuuu


1 timme har det tagit att skriva ner inlägget.

Men givetvis skulle det bli något Error fel när JAG skickar in det.

Suck.

Nu är klockan så mycket att jag inte oooorkar skriva det en gång till!!

Kanske kanske.. om lusten faller på.. kanske jag skriver om det imorgon.

Men det kommer inte bli lika bra som det jag skrev nu ikväll!!


Att jag aldrig lär mig?

ALLTID skriva en kladd.., för att sedan klistra in på plats.

Då har man ju alltid orginalet på skrivbordet!!


Ja ja... vad är en bal på slottet...


Nattinatt då.. ses i morron....!

Av bozkurt - 13 april 2009 17:13

Får man energi eller vad??!!

Vilket underbart väder vi har haft nu..., i flera veckor.


Jag sitter så mycket jag kan i solen. Med mitt kaffe.

Men det har varit lite dåligt med den varianten nu, eftersom sudden varit förkyld.
Vill ju inte släpa ut han i onödan då.
Nu e det bättre.., så nu ska det bli prommenader i massor!!


Det e ju så vackert att se alla träd som helt plöttsligt bara "leva".
Det är som om jorden legat i ide och nu vaknar upp.
Allt som behövs är lite sol och värme!!


Så ut och njut nu!!!

Av bozkurt - 9 april 2009 00:59

Nu har jag åkt på mitt rygg-ont igen..
Vet inte varför jag får det, men det inträffar med jämna mellanrum.

Det gör ondast när jag ligger.
Så vända mig i sängen på natten - oj oj oj...
Ganska kul att se.. hahahah.. Skulle behöva både hävert och lift!!


Skulle behöva ut och gå lite, men lill-sudden e lite förkyld.
Vill ju inte göra det värre för honom.
Men jag måste nog ändå åka till stan och handla lite imorgon.

Nu ska jag försöka sova..


Nattinatt!

Av bozkurt - 5 april 2009 17:39

Japp.., nu var den lagd. Årets första solbränna.

Ja, för huuur kan man bara sitta inne när solen skiner??

Jag älskar solen.., älskar att bara sitta där å njuta av värmen.

Helt enskilt (så jag kunde klä av mig lite) och helt underbart.., hade ca +40C i solen!

Min lillgosse kröp runt och kände på gräset.

Helt otroligt underbara dagar vi haft nu.

Började i torsdags.. Idag vart det liiite sämre, grått men +10C.

Det skulle bli bättre imorgon igen.

Men redan nu skiner solen och himlen är i stort sätt helt blå.
Solen skiner, himlen e blå och strax över +10 C.


Ut i solen med er nu... njut av våren!!

Ovido - Quiz & Flashcards